Ketä täällä kirjoittelee?

Palataan hieman ajassa taaksepäin! Eli Kuka on Minna Vuorinen? 

Tuosta tekstistä löytyy lyhyt ja ytimekäs esittely. Nyt kun ollaan jo 30 paremmalla puolella niin voin silti todeta, että aiemmasta esittelystä en ole juurikaan muuttunut. Glitteri & liian kalliit laukut on edelleen mun mieleen, ketogeenisella elämäntavalla ollaan edelleen, matkustus ja hyvinvointi on mulle todella tärkeitä juttuja! Ja mikä "tärkein" sinkkuna ollaan edelleen!


 Täältä pääsette seuraamaan mun elämää instagramin puolella!


Ajattelin vihdoin ja viimein aktivoitua myös täällä Blogin puolella, niin moni kuitenkin kyselee miksen pidä enää blogia = no, Instagram on toiminut mulle blogina. Mutta nykyään tuntuu, että viikottain sieltä katoaa ihmisten työtilejä, mikä hankaloittaa työntekoa niin ajattelin siis siirtyä myös takaisin tänne! Instagram Feed on ja pysyy edelleen visuaalisena, stoorit ovat aitoa elämää ja no tänne Blogiin tulee varmaan hieman kaikenlaista!


Mutta tervetuloa seuraamaan taas mun menoa tänne blogin puolelle! Täällä aihealueina toimii kaikki sama kuin instagramissa! Eli; Ketogeeninen elämäntapa, ruoka & viini, hyvinvointi, kauneus & muoti sekä matkustus




Paita: Jostain putiikista Oxford Streetiltä, ei ollut mikään tunnettu liike

Liivi: Bubbleroom

Housut: Bubbleroom

Kengät: Primark

Laukku: Gucci

Hattu: New Yorker + tupsu itse lisätty


Koodilla "MINNA10" saatte -10% alennuksen koko Bubbleroomin valikoimasta tammikuun ajan! Myös aletuotteista! Tästä shoppailemaan



-Minna

Kommentit

Suositut tekstit