Bubbleroom + alekoodi

Täällä taas! Ja niin se kuukausikin vaihtui jo Helmikuuksi, siis ihan tosi pelottavan nopeasti aika menee! Just vasta oli Marraskuu ja vielä suunnittelin mun 30v juhlia, mutta nekin oli, tuli ja meni ja sitten vuosi jo vaihtui ja nyt ollaan Helmikuussa. Siis APUA! Tätä menoa meidän Santorinin matkaan ei myöskään ole kamalan kauaa.. Saa nähdä ehtisikö vielä ennen sitä käymään Roomassa! Täältä Turusta tällä hetkellä pääsisi suorin lennoin ja suht edullisesti Roomaan. Rooma on kyllä myös ihana paikka! Ja ollaan me katsottu Pariisin matkojakin, ensin pitäisi vaan saada varattua aika Chanelin Rue Cambonin liikkeeseen niin vasta kun aika saatu sinne voi sitten varata matkan!Mutta pikimmittä puheitta tässä teille hieman mun ostoksia Bubbleroomista!

Tämä Blogikirjoitus on tehty kaupallisessa yhteistyössä Bubbleroomin kanssa! Mulla oli taas ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä Bubbleroomin kanssa! Mitä kaikkea ihanaa tällä kertaa valitsinkaan valikoimasta! Eli hieman väriä tähän tylsään harmauteen ja sitten klassisempaa kevättä ajatellen! Instagramin puolelta pääsette katsomaan asut "In Action" Tänne lisäilen tällä kertaa linkit tuotteista sekä alekoodin
















Tämmöisiä löytöjä tälläkertaa! Bubbleroom on kyllä yksi mun lemppareista ja suurin osa mun vaatteista tuleekin täältä! Laaja valikoima, nopea toimitus ja koot osuvat aina just eikä melkein, eikä tarvitse pohtia tilaako liian isoa tai pientä! Muistan kun oon ollut varmaan joku 11-12 vuotias kun Bubbleroom on tullut ja se oli silloin iso juttu!  Jossain välissä se taas vähän jäi ja nyt aikuisiällä tullut kyllä yhdeksi ihan lemppariksi! Mitä Bubbleroomista ei löydy niin sitä ei käytännössä tarvitse! Nyt saattekin koko helmikuun ajan koodilla "MINNA10" -10% alennuksen koko Bubbleroomin valikoimasta, myös aletuotteista! Joten tätä kannattaa hyödyntää! Pääset  TÄSTÄ ostoksille!


Ihanaa alkanutta viikkoa ja helmikuuta sinne kaikille!

-Minna


Kommentit

Suositut tekstit